31 octubre 2006

NIRE AURKEZPENA

Nire izena Ana Garcia da. 20 urte ditut, baina hilabete honetan 21 urte beteko ditut. ``Aurten dena gainditzen badut ´´nire azken kurtsoa izango da; Bilboko Magisteritza unibertsitatean Lehen hezkuntzako 3. maila ikasten ari naiz. Ikasketa hauek burutzea erabaki dut umeak gustoko ditudalako baita hezkuntzarekin erlazionatuta dauden arloak ere interesgarriak direla uste dudalako; hala ere, mamitsuena umeei euren etorkizunerako txikitatik ondo prestatuta egotea edo laguntza ematea da, hori behintzat da nire helburua.
Amaitzeko esan behar dut, ez dakidala aurten edo noiz amaituko ditudan ikasketa hauek, baina esan ahal dut, ikasketa hauek asko lagundu didatela nire formakuntzarako baita nire etorkizuna bideratzeko ere.

1 comentario:

Maitane Egiluz dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

ONDO PASA

Creative Commons License
blog hau creative commons-en lizentziaren menpe dago.